Διαδικτυακή συνάντηση των μελών του ΣΕΑ με τον νομικό σύμβουλο κ. Σέργιο Σερμπέτη, Τετάρτη 11/02/2026

Συναδέλφισσες-οι

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11/02/2026 θα πραγματοποιηθεί η μηνιαία διαδικτυακή συνάντηση των μελών του ΣΕΑ με τον νομικό σύμβουλο κ. Σέργιο Σερμπέτη, από τις 18.00 ως τις 20.00, με βασικό θέμα συζήτησης την κινητικότητα, τις μεταθέσεις και αποσπάσεις στο Δημόσιο με ιδιαίτερη αναφορά στο Υπουργείο Πολιτισμού.

Παρακαλούμε τα μέλη να μας αποστείλουν ηλεκτρονικά τυχόν ερωτήματα και αιτήματά τους, ως προς το κυρίως θέμα της συζήτησης ή και άλλα, έως την Δευτέρα 2/02/2026, προκειμένου να οργανωθεί το πρόγραμμα της συζήτησης.

Προηγούμενη ανάρτηση

Αρχαιολογικοί Διάλογοι 2026-Κάλεσμα για συμμετοχές

Επόμενη ανάρτηση

Ποιος θέλει να βάλει χέρι στα έσοδα από τα μνημεία;

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου.
Αποκλειστικά για ενημέρωση. ✨