Συναδέλφισσες-οι
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11/02/2026 θα πραγματοποιηθεί η μηνιαία διαδικτυακή συνάντηση των μελών του ΣΕΑ με τον νομικό σύμβουλο κ. Σέργιο Σερμπέτη, από τις 18.00 ως τις 20.00, με βασικό θέμα συζήτησης την κινητικότητα, τις μεταθέσεις και αποσπάσεις στο Δημόσιο με ιδιαίτερη αναφορά στο Υπουργείο Πολιτισμού.
Παρακαλούμε τα μέλη να μας αποστείλουν ηλεκτρονικά τυχόν ερωτήματα και αιτήματά τους, ως προς το κυρίως θέμα της συζήτησης ή και άλλα, έως την Δευτέρα 2/02/2026, προκειμένου να οργανωθεί το πρόγραμμα της συζήτησης.