Αποχαιρετισμός στην Μαρία Κασίμη -Σούτου

Η Μαρία Κασίμη -Σούτου ήταν απόφοιτη του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου Αθηνών, καθώς και της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Στα πρώτα επαγγελματικά της βήματα, παρέδιδε φιλολογικά μαθήματα  σε ιδιωτικά φροντιστήρια, όμως η αγάπη της για την αρχαιολογία την οδήγησε να συμμετάσχει με επιτυχία στον διαγωνισμό της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας του 1979 και ξεκίνησε την καριέρα της με τον διορισμό της στην Εφορεία Αρχαιοτήτων  Θήβας. Αργότερα, μετατέθηκε στην Αττική και από το 1983 μέχρι την αφυπηρέτησή της, το 2012, ήταν υπεύθυνη του αρχαιολογικού έργου της Βάρης, έχοντας παράλληλα και θέση ευθύνης σε τμήματα της Β΄ Εφορείας Αρχαιοτήτων Αθηνών.

 Επί σειρά ετών,  διετέλεσε γραμματέας στο Δ.Σ του Συλλόγου των Ελλήνων Αρχαιολόγων, ενώ ήταν μέλος του Συλλόγου Μονίμων Υπαλλήλων του ΥΠΠΟ.

  Ξεχώριζε για το δυναμικό χαρακτήρα, το ταπεραμέντο, τη συνδικαλιστική δράση,  την ευφράδεια λόγου από του βήματος του Συλλόγου. Αλληλέγγυα, υποστηρικτική και εμψυχωτική  προς  όλους τους συναδέλφους, χωρίς διακρίσεις ανάμεσα σε μονίμους και συμβασιούχους, αντιμετώπιζε  τις πιο δύσκολες καταστάσεις  με όπλο το  φλεγματικό χιούμορ της.

Με αυτή την ανάμνηση μας αφήνει η Μαρία,  εμάς που  είχαμε την τύχη να τη γνωρίσουμε, να τη ζήσουμε από κοντά και να συνδεθούμε μαζί της με παντοτινή φιλία και αγάπη!

Η κηδεία της θα γίνει την  Τετάρτη 29 Οκτωβρίου στις 2μμ, στην Αγία Σοφία Ταύρου.

Προηγούμενη ανάρτηση

Riguardo alla tutela del monumento di Papoura (Creta)

Επόμενη ανάρτηση

Για την τοποθέτηση περίφραξης στο Γαλεριανό Ανάκτορο της Θεσσαλονίκης

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου.
Αποκλειστικά για ενημέρωση. ✨