Πρόσκληση σε διάλεξη του Γ. Κακαβά – Τρίτη 11 Ιουνίου στις 19.00

Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων σας προσκαλεί 
στη διάλεξη του Δρ Γεωργίου Κακαβά, Γενικού Διευθυντή Σύγχρονου Πολιτισμού:

“Η Μουσειακή Πολιτική με τη Χρήση Νέων Τεχνολογιών στον αστερισμό της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης. 
Η περίπτωση του Νομισματικού Μουσείου”

την Τρίτη 11 Ιουνίου στις 19.00
στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50)

Ευχαριστούμε τον Δήμο Αθηναίων για την φιλοξενία που προσφέρει στο “Μουσειο-λόγιο” του ΣΕΑ.

Φωτογραφίες από τη διάλεξη

Το video της διάλεξης

https://www.blod.gr/lectures/h-mouseiaki-politiki-me-ti-hrisi-neon-tehnologion-ston-asterismo-tis-4is-biomihanikis-epanastasis-i-periptosi-tou-nomismatikou-mouseiou

Προηγούμενη ανάρτηση

Kατεπείγουσα ανάγκη στελέχωσης των Εφορειών Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού στην Κρήτη

Επόμενη ανάρτηση

Αποχαιρετισμός στον Παύλο Χρυσοστόμου

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου.
Αποκλειστικά για ενημέρωση. ✨