Συναδέλφισσες/οι, φίλες/οι,
Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων στο πλαίσιο του κύκλου διαλέξεων και δράσεων «Μουσειο-λόγιο» σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Ειρήνης Γαβριλάκη «Μουσεία: Τόποι (αυτο) αναφοράς και Παιδείας»
Τρίτη 2 Ιουνίου 2026, ώρα 19.00
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων– Ακαδημίας 50, Αίθουσα Αντώνης Τρίτσης
Για το βιβλίο θα μιλήσουν:
• Γιώργος Κόκκινος
• Γιάννα Βενιέρη
• Όλγα Σακαλή
• και η συγγραφέας Ειρήνη Γαβριλάκη
Μια συζήτηση για την Μουσειακή Αγωγή, τον εκπαιδευτικό ρόλο των μνημείων και τον σχεδιασμό μουσειοπαιδαγωγικών δράσεων σε ευάλωτες ομάδες κοινού
Σας περιμένουμε όλες και όλους!
