Πρόσκληση σε βιβλιοπαρουσίαση/ 2 Ιουνίου 2026

Συναδέλφισσες/οι, φίλες/οι,

Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων στο πλαίσιο του κύκλου διαλέξεων και δράσεων «Μουσειο-λόγιο» σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Ειρήνης Γαβριλάκη «Μουσεία: Τόποι (αυτο) αναφοράς και Παιδείας»

Τρίτη 2 Ιουνίου 2026, ώρα 19.00

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων– Ακαδημίας 50, Αίθουσα Αντώνης Τρίτσης

Για το βιβλίο θα μιλήσουν:

• Γιώργος Κόκκινος

• Γιάννα Βενιέρη

• Όλγα Σακαλή

• και η συγγραφέας Ειρήνη Γαβριλάκη

Μια συζήτηση για την Μουσειακή Αγωγή, τον εκπαιδευτικό ρόλο των μνημείων και τον σχεδιασμό μουσειοπαιδαγωγικών δράσεων σε ευάλωτες ομάδες κοινού 

Σας περιμένουμε όλες και όλους!

Προηγούμενη ανάρτηση

Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης ΣΕΑ, 25/05/2026

Επόμενη ανάρτηση

Αρχαιολογικοί Διάλογοι 2026 | Αθήνα, 29-31.5.2026

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου.
Αποκλειστικά για ενημέρωση. ✨