Συμμετοχή στην απεργία της ΑΔΕΔΥ της ΑΔΕΔΥ στις 13 Μάϊου και στις απεργιακές συγκεντρώσεις

Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων συμμετέχει στην 24ωρη Απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 13 Μαΐου καθώς και στις απεργιακές συγκεντρώσεις της Αθήνας και των άλλων πόλεων.

Διεκδικούμε μαζί με τους άλλους συναδέλφους και συναδέλφισσες στο Δημόσιο:

– Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων

– Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς μας ώστε να ζούμε με αξιοπρέπεια

– Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού

– Την κατάργηση του νέου πειθαρχικού των δημοσίων υπαλλήλων. Όχι στην στοχοποίηση, τρομοκράτηση, ομηρία.

– Μόνιμες προσλήψεις προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών του δημοσίου και ενίσχυση παιδείας, υγείας, πολιτισμού

-Όχι στη συρρίκνωση του δημοσίου τομέα και την εκχώρηση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα

– Ανθυγιεινό επίδομα για τους αρχαιολόγους που το δικαιούνται

-Μισθολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα και στο ΥΠΠΟ

-Ειδικό μισθολόγιο και παροχές αντίστοιχες με το αντικείμενο της ειδικότητάς μας

Προηγούμενη ανάρτηση

Διάλεξη για το μνημείο της Παπούρας στο Ινστιτούτο της Χαϊδελβέργης

Επόμενη ανάρτηση

Πρόσκληση σε βιβλιοπαρουσίαση Τρίτη 19/5/2026

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου.
Αποκλειστικά για ενημέρωση. ✨