Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων συμμετέχει στην 24ωρη Απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 13 Μαΐου καθώς και στις απεργιακές συγκεντρώσεις της Αθήνας και των άλλων πόλεων.

Διεκδικούμε μαζί με τους άλλους συναδέλφους και συναδέλφισσες στο Δημόσιο:
– Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων
– Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς μας ώστε να ζούμε με αξιοπρέπεια
– Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
– Την κατάργηση του νέου πειθαρχικού των δημοσίων υπαλλήλων. Όχι στην στοχοποίηση, τρομοκράτηση, ομηρία.
– Μόνιμες προσλήψεις προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών του δημοσίου και ενίσχυση παιδείας, υγείας, πολιτισμού
-Όχι στη συρρίκνωση του δημοσίου τομέα και την εκχώρηση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα
– Ανθυγιεινό επίδομα για τους αρχαιολόγους που το δικαιούνται
-Μισθολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα και στο ΥΠΠΟ
-Ειδικό μισθολόγιο και παροχές αντίστοιχες με το αντικείμενο της ειδικότητάς μας